poniedziałek, 27 lipca 2015

Etui na okulary

 Na dziś mam dla Was szybkie DIY - odmienione etui na okulary. Przed przemianą wyglądały tak:


Jak widzicie etui jest podrapane i pęknięte. Nie wygląda zbyt estetycznie :( 

Postanowiłam odświeżyć jego wygląd. W tym celu potrzebowałam:
- etui na okulary ;)
- washi tape 
- nożyczki 
- nożyk introligatorski




Najpierw wytarłam etui za pomocą zmywacza do paznokci, aby usunąć wszystkie zanieczyszczenia.


Teraz czas na washi tape. Przyklejcie je tak jak chcecie, prosto albo na skos. Nie zwracajcie uwagi na to, że część taśmy wystaje, później będziemy je wyrównywać.




Usuwamy wystające kawałki taśmy za pomocą nożyka introligatorskiego. Staramy się wykonać to równo
i precyzyjnie.



 Tak poradziłam sobie z zaokrąglonymi brzegami:


A tak wygląda gotowe etui:


Jak widzicie brzegi zostawiłam niezaklejone, poza tym dodałam dwa paski na denku. Wy możecie zakleić całe etui albo postawić wolne miejsca. Dajcie ponieść się wyobraźni :)

Pozdrawiam!
TęczowaSowa
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz