wtorek, 8 grudnia 2015

Kalendarz

Z okazji Mikołajek wykonałam kalendarz. Kalendarz ozdobiłam zdjęciami. Zdjęciami osoby, do której ten kalendarz powędrował. Osoba była zachwycona. Kolejny projekt zaliczam do udanych!



Co prawda Mikołajki już były, ale chyba taki prezent pod choinkę też się nada:)
Najważniejsze, żeby było wykonane z serduchem!
A teraz wszystkie miesiące po kolei:


 












Nie będę zamieszczać tutorialu, ponieważ uważam że nie jest to konieczne. Po prostu poprzyklejałam zdjęcia i wybrane elementy za pomocą kleju i taśmy klejącej na kartki do scrapbookingu. Wydaje mi się, że jest to czytelne na zdjęciach. Elementy typowo "kalendarzowe" wykonałam w Wordzie, nic trudnego. Wszystkie strony zbindowałam w punkcie xero.

Jeszcze parę zbliżeń:



















Jak Wam się podoba? Jakie mikołajkowe prezenty dostaliście w tym roku? Piszcie!

Pozdrawiam!
TęczowaSowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz